18 de febreiro de 2014

ACORDOS DE PAZ

 
Profe María.

34 comentarios:

  1. Son Noelia de 5º gustoume moito, foi moi interesante.

    ResponderEliminar
  2. Hola chamome Alex Lorenzo o de Quinto. Que bonito vos quedou o video.O que mais me gustou foi que Youssef falou en Arabe.

    ResponderEliminar
  3. sesto noraboa polo boso blogue e noraboa por o traballo que fixeches apretas vanessa

    ResponderEliminar
  4. MAGDALENA

    ola sexto que bonito o video encantoume

    ResponderEliminar
  5. ola sexto o que mais me gustou mais yosef ablando en arabe

    ResponderEliminar
  6. Hola chamome Isac Serban de 3º de primaria vos os nenos de sexto lo abeis echo moi ben FELIDADES chicos e chicas de sexto.

    ResponderEliminar
  7. Bo traballo os doi a enaraboa a os de secsto almenos a los que lo icieron.Pero me costo decir pero elijo a Amalia e youssef segide a si chamome Dani

    ResponderEliminar
  8. Chamome Julio rodriguez 3º me gustou moito o video de 6ºde primaria. Fisestes moi bonito bueno un saudo 6º.

    ResponderEliminar
  9. Gustounos moito video por que todos dedicais
    a vosa opinión .O blogue está xenial.
    un saúdo
    ingrid e germán

    ResponderEliminar
  10. sesto o video e moi bonito, enoraboa polo boso traballo.

    ResponderEliminar
  11. o video esta xenial encantoume bo traballo!!!!!!

    ResponderEliminar
  12. vos quedou moi ben. Bo traballo

    ResponderEliminar
  13. BO TRABALLO!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  14. Ángel Enrique Caballero Alonso19 de febreiro de 2014, 10:59

    Me gustou o vídeo voso.Bo traballo seguide asi!!!!!

    ResponderEliminar
  15. Os de 6 fixeron un bo traballo ao facer o blogue.

    ResponderEliminar
  16. Este comentario foi eliminado por un administrador do blog.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. grazas polos vosos comentarios seguide asi, poñedo esas cousas moi boitas, pero nunca ofendendo aos demáis. Animade a xente e seguideo visitando!!!!!

      GRAZAS LETICIA 6º

      Eliminar
  17. Este comentario foi eliminado por un administrador do blog.

    ResponderEliminar
  18. Este comentario foi eliminado por un administrador do blog.

    ResponderEliminar
  19. hola o blogue e moi chulo o video gustoume moito.
    Seguro que costou facelo .Un saudo Sara.

    ResponderEliminar
  20. Me gusto un monton Enorabuena

    ResponderEliminar
  21. a min o video me gutou pouco, porque pensei que iva a ser mas divertido

    ResponderEliminar
  22. enhoraboa polo blogue que fixeron seguirei visitando no blogue na miña casa e tanto mw gusta
    un saudo adrian

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Vale Adrian Armesto, sigue así mirando o noso blogue e poñendo comentarios. Anima aos teus pais a entrar.
      Youssef de 6º

      Eliminar
  23. hola son noa de segundo .Se nota que o traballasteis moito no blogue. adeus

    ResponderEliminar
  24. ola me gusto la foto de la portada y el vidio esta jenial enorabuena se nota que trabajais mucho

    ResponderEliminar
  25. HOLA SOI SILVIA HABEIS TRABAJADO
    MIUCHO PARA MI ESTA PERFETO
    Y ME ENCANTA BUESTRO BLOG

    ResponderEliminar
  26. O Bloc esta moiven e o video tamen

    ResponderEliminar
  27. megustomuchoporkeex guai


    ResponderEliminar
  28. o video gustoume moito porque e guai

    ResponderEliminar