23 de decembro de 2013

Ti añoras a escola??

Vós, botades en falta o cole? O digo, porque eu si, e moito, añoro aos profes, aos compañeiros,a aula, algunha que outra riña...etc.Para os que no o saben, a miña ecola é: Ceip Virxe do Rocío, e aquí unha imaxe:

  
                                                                                              Eu, vou a botar moito de menos a miña escola, o ano que ben, porque como ben saberedes, no centro, non ai ESO ou INSTITUTO ou SECUNDARIA, aínda que irei moitísimo de visita, porque para min sempre será o meu cole!!     

Gústavos?Verdade que é preciosa?Verdade que é a mellor?
Estades invitad@s a comentar o que vos pareza.                                                                SIRA.

2 comentarios:

  1. Sira, me parece que es mui bonito lo que escribiste.
    No por que seas mi compañera.

    ResponderEliminar
  2. Eu tamén teño ganas de voltar a escola!! Encantoume esta entrada, moi orixinal e emotiva. Grazas por lembrarnos o bonita que é a nosa escola!!

    ResponderEliminar